Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Ώρα για το σχολείο...Ώρα για το 17ο Γυμνασιο Περιστερίου

Γυμνάσιο Περιστερίου

Πάμε σχολείο...

Τελευταία Νέα

Δικαιολογητικά εγγραφής για την Α΄ τάξη... Δείτε στα Νέα Ανακοινώσεις!!

Συμμετοχή στη δεντροφύτευση της 20-3-25 στο πάρκο Νέας Ζωής, στα πλαίσια των Δράσεων Ενεργού Πολίτη.

photo 3 20-3-25

Την Πέμπτη 20-3-25 η Β΄τάξη του σχολείου μας, συμμετείχε με ενθουσιασμό στη μεγάλη δεντροφύτευση που οργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου, επιβεβαιώνοντας την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των παιδιών του 17ου Γυμνασίου Περιστερίου.

«Η δράση αυτή, αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Η επιτυχία της, δείχνει τη σημασία της κοινής προσπάθειας για την προστασία και την αναβάθμιση του περιβάλλοντος» δήλωσε ο Δήμαρχος της πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης.

Παρόντες και οι αντιδήμαρχοι πρασίνου κ. Καλαντώνης και Παιδείας κος Θεοδωράκος.

Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές, τα παιδιά και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους.

photo 1 20-3-25

Δείτε περισσότερα στο Δελτίου τύπου του Δήμου: Μεγάλη δενδροφύτευση στο Πάρκο Νέας Ζωής του Δήμου Περιστερίου — Δήμος Περιστερίου

Εκπαίδευση Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης για Μαθητές της Β’ Γυμνασίου

photo5

Με στόχο την ενίσχυση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και την ενημέρωση των μαθητών/τριών μας για σημαντικά ζητήματα που αφορούν την υγεία, τις σχέσεις και τον σεβασμό στο σώμα τους, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση για τους/τις μαθητές/τριες της Β’ Γυμνασίου.

Η εκπαιδευτική διαδικασία υλοποιήθηκε σε δύο διδακτικές μέρες (5&21 Φεβρουαρίου), με διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, αγόρια και κορίτσια, ώστε να συζητηθούν θέματα που αφορούν τις ιδιαιτερότητες κάθε φύλου και να δοθεί η δυνατότητα για ανοιχτό διάλογο και ερωτήσεις.

Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα εξής:

  • Τις βασικές έννοιες της σεξουαλικότητας, της αναπαραγωγής, της αντισύλληψης και της υγιούς ανάπτυξης.
  • Την σημασία της συναίνεσης και του σεβασμού στις προσωπικές σχέσεις.
  • Τις προκλήσεις και τους κινδύνους που ενδέχεται να προκύψουν κατά την περίοδο της εφηβείας και πώς να προστατεύονται.
  • Πρακτικές συμβουλές για την ασφαλή χρήση διαδικτύου και τα social media.

Η εκπαιδευτική αυτή δράση αποδείχθηκε ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ενίσχυσε την κατανόηση των μαθητών/τριων για την αξία της ατομικής αυτοεκτίμησης, την ανάγκη για υγιείς σχέσεις και την ανάπτυξη μιας υπεύθυνης στάσης απέναντι στο σώμα τους και τους άλλους. Η εν λόγω εκπαιδευτική εμπειρία αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα για την προαγωγή της ψυχικής και σωματικής υγείας των παιδιών μας και την ενίσχυση της ικανότητας τους να κάνουν συνειδητές επιλογές στη ζωή τους.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από εκπαιδευτές-επαγγελματίες υγείας του 2ου ΤΟΜΥ Περιστερίου σε συνεργασία με την σχολική νοσηλεύτρια.

Η εκπαίδευση αυτή δεν περιορίστηκε μόνο σε θεωρητικές γνώσεις, αλλά έδωσε στους/στις μαθητές/τριες μας την ευκαιρία να συζητήσουν, να εκφράσουν τις απορίες τους και να μάθουν πώς να προστατεύονται και να σέβονται τον εαυτό τους και τους γύρω τους σε κάθε σχέση.

Τα παιδιά συμμετείχαν με δική τους συναίνεση και μετά από έγγραφη συγκατάθεση των κηδεμόνων τους.

Εκπαίδευση Πρώτων Βοηθειών για Μαθητές Γυμνασίου: Ένα Σημαντικό Βήμα για την Ανάπτυξη Υπευθυνότητας και Αντιμετώπισης Εκτάκτων Καταστάσεων

 

EIKONA 1

Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των δεξιοτήτων και της προετοιμασίας των μαθητών για κάθε είδους έκτακτο περιστατικό, το σχολείο μας διοργάνωσε μια πολύτιμη εκπαιδευτική δράση για Πρώτες Βοήθειες. Η εκπαίδευση όλων των μαθητών πραγματοποιήθηκε από τη σχολική νοσηλεύτρια, η οποία καθοδήγησε τους μαθητές και μαθήτριες σε μία εμπεριστατωμένη και πρακτική εκπαίδευση, προκειμένου να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών απειλητικών για τη ζωή. Επιπρόσθετα στο σχολείο μας έγινε εκπαίδευση του οργανισμού «kidssavelives-Τα παιδιά σώζουν ζωές» όπου παρέχει πιστοποιημένα πρόγραμμα εκπαίδευσης μαθητών/τριών. Ετσι, 58 μαθητές-τριες εκπαιδευτήκαν και πιστοποιήθηκαν στις πρώτες βοήθειες. Το πρόγραμμα, το οποίο διήρκεσε συνολικά 5 διδακτικές ώρες, χωρίστηκε σε δύο μέρη: 2 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης και 3 ώρες βιωματικής εκπαίδευσης, παρέχοντας στους μαθητές τη δυνατότητα να αφομοιώσουν τη θεωρία και ταυτόχρονα να εξασκηθούν σε πραγματικές συνθήκες, προσομοιώνοντας διάφορα σενάρια που μπορεί να αντιμετωπίσουν στην καθημερινότητά τους. Η θεωρητική εκπαίδευση κάλυψε βασικά θέματα όπως η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), η αντιμετώπιση τραυματισμών, η χορήγηση πρώτων βοηθειών σε καταστάσεις ασφυξίας, αλλά και σε περίπτωση λιποθυμίας, εγκαυμάτων και άλλων κοινών ατυχημάτων. Ακολούθησε η πρακτική εφαρμογή, κατά την οποία οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε ειδικά διαμορφωμένα σενάρια υπό την καθοδήγηση της σχολικής νοσηλεύτριας. Η πιστοποίηση στις πρώτες βοήθειες αποτελεί ένα σημαντικό εφόδιο για κάθε μαθητή, καθώς τον καθιστά ικανό να προσφέρει βοήθεια σε καταστάσεις ανάγκης, ενισχύοντας έτσι το αίσθημα της ευθύνης και της προσφοράς στον κοινωνικό ιστό. Αυτή η πρωτοβουλία δεν είναι μόνο μια ευκαιρία για τους μαθητές να αναπτύξουν πολύτιμες δεξιότητες, αλλά και ένα παράδειγμα της συνεχούς προσπάθειας του σχολείου μας να τους προετοιμάσει για τις προκλήσεις της ζωής. Ελπίζουμε ότι το πρόγραμμα αυτό θα ενθαρρύνει και άλλες δράσεις παρόμοιας φύσης και θα προσφέρει στους μαθητές μας τα εφόδια για να γίνουν υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες στην κοινωνία τους. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συμμετοχή των μαθητών υπήρξε εξαιρετική και η ανταπόκριση από τους γονείς θετική, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία αυτής της εκπαιδευτικής δράσης. Είμαστε περήφανοι για την εμπλοκή και την υποστήριξη που λάβαμε από την κοινότητα του σχολείου μας και ανυπομονούμε για την συνέχιση αυτής της προσπάθειας, με στόχο τη διαρκή ενίσχυση της ασφάλειας και της ευημερίας των μαθητών μας.

 

EIKONA 2 EIKONA 3EIKONA 4

Ψάχνοντας για θησαυρούς...

 

Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής δράσης «Ψάχνοντας για θησαυρούς» και της διδασκαλίας του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και των εικαστικών, συνεχίζοντας την παράδοση ετών, επιλέξαμε να εργαστεί η Α τάξη στο βιβλίο της Ζωρζ Σαρή « ο θησαυρός της Βαγίας» αυτή τη φορά όμως σε μορφή GraphicNovel. (σενάριο και εικονογράφηση COBCANELLOS, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ).

PROJECT1

 

Οι εικονογραφήσεις των παιδιών εδώ 

Δείτε περισσότερα για την εκπαιδευτική δράση στο παρακάτω αρχείο

Ο Θησαυρός της Βάγιας

 

Την Τετάρτη, 24/5/2023, επισκέφθηκε το σχολείο μας μια ομάδα επιμορφωτριών από το ΚΕΑΤ. (ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΥΦΛΩΝ) Αρχικά μας παρουσίασαν ένα εξαιρετικό βίντεο μέσω του οποίου τα παιδιά έμαθαν τι είναι το ΚΕΑΤ, πότε ιδρύθηκε, ποιος ο σκοπός και οι κανόνες της λειτουργίας του και ποιες οι δράσεις του. Στη συνέχεια η επιμόρφωση συνεχίστηκε στο προαύλιο του σχολείου, όπου η υπεύθυνη μίλησε στα παιδιά για τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, τα τυφλά ή ελάχιστα βλέποντα άτομα, όταν κυκλοφορούν στο δρόμο, και έπειτα, αφού μας παρουσίασε τη λευκή βοηθητική ράβδο των τυφλών, έδεσε τα μάτια ορισμένων παιδιών και μέσω βιωματικών ασκήσεων τους έδειξε πώς μπορούν να βοηθήσουν στο δρόμο ένα άτομο με τυφλότητα, εφόσον τους ζητηθεί από το ίδιο ή παραστεί ανάγκη.

KEAT01

 Η δράση αυτή έγινε στα πλαίσια σχεδίου δράσης της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου, στον άξονα Σχολέιο και κοινότητα και είχε τίτλο: "Διαβάζοντας για τους άλλους", με κύριο στόχο την προβολή του ανθρωπιστικού χαρακτήρα της παιδείας και του εθελοντισμού, στο πλαίσιο της αδήριτης ανάγκης για προσφορά βοήθειας και στήριξη στον συνάνθρωπο, ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς (κοινωνικούς, πολιτιστικούς, τοπική κοινωνία κλπ),  εξωστρέφεια και προβολή του έργου του σχολείου και διάχυση καλών πρακτικών. Το αποτέλεσμα η έμπρακτη εξοικείωση των μαθητών με τον εθελοντισμό, καθώς αφιέρωσαν αρκετό χρόνο και προσωπική προσπάθεια για να παραγάγουν ένα «προϊόν» προς διευκόλυνση ανθρώπων με οπτική αναπηρία και η πρακτική εφαρμογή της ηχογράφησης σε ένα αυθεντικό στούντιο, όπου συνεργάστηκαν με επαγγελματίες του είδους και γνώρισαν τη διαδικασία που ακολουθείται σε πραγματικό χώρο και χρόνο. Υπεύθυνες καθηγήτριες Στάθη Βιβή & Μπακοπούλου Μαρινίκη

 

KEAT02

 

Από την ηχογράφηση στο studio

 

     Μια από τις βασικότερες ανάγκες των μαθητών είναι να συνδέσουν την ύλη που διδάσκονται στο σχολείο με την καθημερινότητα τους. Οι χώροι που κινούνται μέσα στο σχολείο θα πρέπει να διαφοροποιούνται από τον απλό χώρο ενός κτιρίου και να παραπέμπουν σε ελκυστικούς χώρους μάθησης. Ερευνητικά αποτελέσματα δείχνουν ότι η άμεση και βιωματική εμπλοκή των μαθητών στο μαθησιακό περιεχόμενο δρα θετικά στη στάση τους απέναντι στο μάθημα, στο σχολείο ως χώρο όπως και στην ψυχολογία τους.

    Με αφορμή τις προηγούμενες επισημάνσεις και στο πλαίσιο της δράσης «Μαθαίνω – Σχεδιάζω – Δημιουργώ», οι μαθητές με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς Δημητριάδη, Δήμα, Παπαδιώτη, Θωμάτο, δημιούργησαν μοιρογνωμόνια στο δάπεδο κάθε αίθουσας, όπως και τρία μαθηματικά ρολόγια τοίχου. Η συγκεκριμένη δράση και η θετική αποτίμησή της αποτελεί έμπνευση για επόμενες σχετικές πρωτοβουλίες αισθητικής αναβάθμισης του χώρου σε συνδυασμό με το μαθησιακό περιεχόμενο!

drasi01

 

drasi02

Στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας και στον άξονα «Ανθρώπινα δικαιώματα» το Μάιο του 2019 στο 17ο Γυμνάσιο Περιστερίου, οι μαθητές μας δημιούργησαν το δικό τους «Νέο πλανήτη», με φαντασία & όνειρο!! Συνεργασία Υπεύθυνης Πολιτιστικών θεμάτων Γ ΔΔΕ Αθήνας, Δντή και Συλλόγου Διδασκόντων 17 Γσιου στα πλαίσια του project  #Νοιαζομαικαιδρω Ενεργός Πολίτης, με τη βοήθεια και στήριξη του Ιδρύματος Λαμπράκη.

project

Για περισσότερα κάντε κλικ στην εικόνα...

θεματική εβδομάδα-4 Page 1

 

 

θεματική εβδομάδα-4 Page 2

Μετρητής επισκεψιμότητας

Στοιχεία Επικοινωνίας

17ο Γυμνάσιο Περιστερίου
Κηπουπόλεως & Μουσών, Περιστέρι
Τ.Κ. 12137
Τηλ. κέντρο: 2131301809
ΕΣΩΤ. 101 Δ/ντής, 102 Α΄Υποδ/ντης,
103 Β΄Υποδ/ντής, 104 γρ. Καθηγητών